Turismul ar putea fi promovat şi pe Facebook
Turismul românesc ar putea fi promovat şi pe Facebook, în baza unui parteneriat care s-ar putea semna între platforma de socializare şi ministerul dezvoltării regionale şi turismului.
12 August 2010, 18:01
Turismul românesc ar putea fi promovat pe Facebook, în baza unui posibil parteneriat între platforma de socializare şi ministerul dezvoltării regionale şi turismului, se arată într-un comunicat de presă al ministerului.
Reprezentanţi ai ministerului au discutat, joi, cu Mark Cowan, şef peste pieţele emergente al Facebook, modului în care platforma şi aplicaţiile Facebook "pot ajuta" turismul românesc.
Reprezentantul Facebook a subliniat că un parteneriat cu o instituţie guvernamentală constituie o noutate şi pentru companie, sperând ca experienţa dobândită în campaniile comerciale derulate să poată fi folosită în campaniile viitoare de promovare a României ca destinaţie turistică.
Recent, ministerul turismului a lansat brandul turistic al României cu sloganul "Explore the Carpathian garden".
Ministerul Turismului, Elena Udrea declara că ne aşteaptă o perioadă dificilă, cea de promovare a României sub acest brand, pentru a putea concura cu ţări cu tradiţie în acest domeniu.