Vânzările Facebook, în creştere cu 30% în trimestrul 3 din 2012
Specialiştii Bloomberg spun că trendul ascendent al vânzărilor a fost sprijinit puternic de accentul pus pe dezvoltarea soluţiilor pentru platforme mobile.
Articol de Florin Matei, 24 Octombrie 2012, 10:04
Facebook, operatorul celei mai mari reţele de socializare online, a anunţat vânzări peste aşteptările analiştilor, un semn că începe să obţină încasări mai mari din reclame care-i vizează pe utilizatorii de dispozitive mobile, notează Mediafax citând Bloomberg.
Vânzările din trimestrul al treilea au urcat cu 32%, la 1,26 miliarde de dolari, în timp ce analiştii consultaţi de Bloomberg anticipau în medie 1,23 miliarde de dolari.
Începând de la listarea din mai şi până la finalul şedinţei de marţi, acţiunile Facebook au pierdut circa 50% din valoare.
Facebook a accelerat investiţiile în proiecte menite să ajute companiile să atragă oamenii care socializează de pe dispozitive mobile.
Această schimbare de perspectivă a ajutat compania să obţină 14% din venituri din zona platformelor mobile
"Arată că se pot schimba în timp ce trec de pe desktop pe platformele mobile", a spus Benjamin Schachter, analist la Macquarie Securities SUA.
Aproximativ 60% din cei 1 miliard de utilizatori Facebook accesează serviciile de pe platforme mobile, comparativ cu 47% în urmă cu un an.
"Am spus că majorăm investiţiile în monetizare şi am spus că suntem tot mai concentraţi pe dispozitive mobile. Trimestrul al treilea reprezintă progrese în ambele direcţii", a declarat dierctorul operaţional Sheryl Sandberg.