CSU Știința București - pariu pentru viitorul baschetului românesc
La sediul Federației Române de Baschet a avut loc de curând prima conferință de presă a secției de baschet a Clubului Sportiv Universitar Știința București.
Articol de Bogdan Predescu, 28 Februarie 2017, 11:36
Într-o abordarea total diferită CSU Știința București și-a prezentat proiectul de viitor reprezentat de secția de baschet a clubului, prin care se încearcă o rețetă de succes prin care se va asigura o parte a viitorului baschetului românesc. Invitați speciali ai evenimentului au fost doamna Claudia Georgescu, directorul Federației Sportului Școlar și Universitar (FSSU), domnul Horia Păun – președintele Federației Române de Baschet (FRB), domnul Victor Mihăilescu – directorul Clubului Sportiv Universitar Știința București și domnul Vasile Gîlcă, managerul secției de baschet.
Vasile Gîlcă, unul dintre creatorii acestui proiect, a discutat despre obiectivele pe care și le propune în următorii cinci ani și despre stafful profesionist pe care îl are la dispoziție. Totodată a fost subliniat și faptul că pentru clubul Știința București nu contează rezultatele imediate, ci dorința de a realiza un club formator care trimite mai departe jucătorii către loturile naționale ale României.
„Capsula Timpului” este pariul propus de Știința București. Jurnaliștii au fost invitați să completeze un fel de buletin de vot și să estimeze numărul exact al jucătorilor ce vor intra în proiectul CSU Știința București și vor fi, ulterior, convocați pentru etapele preliminare de calificare la Eurobasket 2021. Estimările, completate exclusiv de către reprezentanții presei sportive, au fost sigilate într-o sticlă care va rămâne la sediul FR Baschet și care va fi deschisă pe data de 23 august 2020, la debutul campaniei de calificare la turneul european. Cel ce va indica exact numărul jucătorilor, formați în următoarea perioadă de CSU Știința București, va primi un premiu fabulos: două invitații OWL Inclusive la meciurile semifinalelor și finalelor competiției Eurobasket 2021.
Dan Cîmpean - consultant pe partea de marketing, comunicare și vânzări a secției de baschet, a lansat și alte provocări pentru acest proiect îndrăzneț: „Pregătim o serie de acțiuni inovative pe partea de marketing și comunicare. Ne dorim să asigurăm o mai bună expunere ”Bufnițelor din Regie” prin mijloacele clasice de comunicare, dar, mai ales, prin acțiunile pe care le vom întreprinde alături de sponsori. „Știința de a arunca la coș... selectiv” și „If you wanna be high, JUMP” sunt două programe pe care ne dorim să le dezvoltăm la nivel național!”
În plan sportiv merită amintit că echipa de baschet U20 a clubului Știința București a încheiat de curând Turneul al șaselea U20 disputat la București. Parcursul excelent al „Bufnițelor din Regie” a consemnat două victorii din tot atâtea meciuri disputate, însă meciurile continuă pentru tinerii baschetbaliști, iar miza devine din ce în ce mai mare odată cu mediatizarea proiectelor clubului.