Telefonul consumatorului, și pentru elevi, din 15 septembrie
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi promovarea programelor şi strategiilor din România va lansaun număr unic destinat copiilor- InfoCons Junior.
Articol de Daniela Vasilescu, 01 Septembrie 2014, 14:51
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi promovarea programelor şi strategiilor din România va lansa odată cu începerea noului an şcolar, în 15 septembrie, un număr unic destinat copiilor- InfoCons Junior, a declarat pentru Radio România Actualităţi preşedinele Asociaţiei, Sorin Mierlea.
La acest număr copiii vor putea suna pentru a face sesizări cu privire la problemele întâmpinate în incinta şcolii.
"Este o zonă care va fi destinată copiilor, care dacă au o problemă şi ei sunt cetăţeni,şi ei sunt consumatori, să facă direct o sesizare cu probleme referitoare din incinta şcolii. Nu referitor la cadrul didactic.
"Cu privire la chioşcul şcolar în principal,a problemelor de etichetare ,bon fiscal, valabilitatea produselor şi tot ceea ce înseamnă a unui viitor consumator responsabil în calitatea lui de cetăţean european până la urmă", a declarat Sorin Mierlea.
El a mai precizat că după lansarea campaniei "Şi eu sunt cetăţean european şi am drepturi"în anul 2012, numărul sesizarilor înregistrate la InfoCons 021 9551 a crescut de la 1000 la 9000 de sesizări.