Procesele de conciliere dintre clienţi şi bănci
Peste 800 de clienți ai băncilor au ajuns la finalul unui proces de conciliere cu aceste instituții.
Articol de Florin Lepădatu, 19 Octombrie 2022, 14:24
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI - De la începutul anului, peste 800 de clienți ai băncilor au ajuns la finalul unui proces de conciliere cu aceste instituții, prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul bancar, ori au ajuns la o înțelegere directă cu băncile după ce au apelat la centru.
Față de perioada similară a anului trecut, creșterea este de 85 %. Beneficiile pe care le-au obținut consumatorii care au negociat cu băncile în această perioadă depășesc 1,5 milioane de euro.
De la începutul anului, peste 2.000 de consumatori s-au adresat centrului, cu aproximativ 10% mai mulți decât în perioada similară din 2021.
Presiunea pusă de creșterea generalizată a prețurilor și de majorarea dobânzilor bancare a determinat băncile să accepte din ce în ce mai multe cereri de negociere trimise de clienți către Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar - se precizează într-un comunicat al acestui organism.