Podul feroviar de la Cernavodă construit în anii '80, în reparaţii capitale
Trenurile care merg pe direcţia Constanţa - Bucureşti vor fi deviate pe Podul Anghel Saligny de la a cărui inaugurare se împlinesc mâine 120 de ani.
Articol de Alex Lancuzov, 25 Septembrie 2015, 17:22
Podul de la Cernavodă care a fost construit în anii '80 va intra de săptămâna viitoare în reparaţii capitale.
În consecinţă, traficul feroviar pe acest pod se va desfăşura exclusiv pe sensul Bucureşti - Constanţa.
Trenurile care merg pe direcţia Constanţa - Bucureşti vor fi deviate pe Podul Anghel Saligny de la a cărui inaugurare se împlinesc mâine 120 de ani şi care a fost redeschis pentru ca reparaţiile de la celălalt pod să nu genereze întârzieri - explică Dorin Maier şeful regionalei CFR Constanţa.
Dorin Maier: Practic, ca să se poată face circulaţia pe două fire, să nu avem întârziere, una din solicitările noastre a fost reabilitarea acestui pod pentru a se putea închide un fir de circulaţie de pe podul nou. Trenurile de la Constanţa către Bucureşti vor circula pe podul vechi al lui Saligny.
Trenurile vor circula pe ambele poduri cu restricţii de viteză de 30 km/h până în iulie 2016, când este programată finalizarea reparaţiilor