Numărul reclamaţiilor primite la ANCOM, în creștere
În primele două luni şi jumătate din acest an, cuantumul reclamaţiilor a ajuns la cota înregistrată pe tot anul trecut - a anunţat azi preşedintele ANCOM, Cătălin Marinescu.
Articol de Florentina Varga, 27 Martie 2015, 18:21
Numărul reclamaţiilor primite la Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii - ANCOM - a crescut de 7 ori în partea a doua a anului 2014.
Mai mult, în primele două luni şi jumătate din acest an, cuantumul reclamaţiilor a ajuns la cota înregistrată pe tot anul trecut - a anunţat astăzi preşedintele ANCOM, Cătălin Marinescu.
După cum a declarat Cătălin Marinescu, inspectorii ANCOM au făcut anul trecut mai multe controale soldate cu amenzi.
"La nivelul anului 2014 am făcut 1.367 de controale la furnizorii de servicii poştale care au inclus şi controale la furnizorii de curierat. Controalele urmăresc licenţele lor, dacă respectă procedurile, dacă respectă reglementările. Am dat 14 amenzi pe parcursul anului 2014, în total 62.500 de lei", a spus preşedintele ANCOM.
Comparativ cu 2013 "cifra este mai mare", a completat Cătălin Marinescu.
Şeful ANCOM a mai precizat că la nivel european se estimează că până în 2016 comerţul electronic va atinge o rată anuală de creştere de peste 10%.