Numărul de telefon pentru reclamaţii ANPC, modificat
Preşedintele ANPC Bogdan Nica spune că accesul consumatorilor la reclamaţii va fi mult mai simplu, deoarece este un număr de telefon apelabil din toate reţelele la tarif normal.
Articol de Florentina Varga, 04 Ianuarie 2013, 15:14
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor va putea fi sesizată pentru reclamaţii la un nou număr de telefon.
Modificarea intră în vigoare începând cu data de 6 ianuarie.
De la acea dată consumatorii pot reclama încălcarea drepturilor la numărul de telefon 9551.
Preşedintele ANPC, Bogdan Nica spune că accesul consumatorilor la reclamaţii va fi mult mai simplu, deoarece este un număr de telefon apelabil din toate reţelele la tarif normal.
"Acest număr este 9551, cu prefixul 021. Este un număr scurt.
"Vom impune ca fiecare agent economic să aibă acest număr de telefon, însoţit de numărul de telefon al Comisariatului judeţean şi de adresa de e-mail, dacă este nevoie sau număr de fax, afişat la loc vizibil, la fiecare agent economic", a declarat Bogdan Nica.
Referitor la cazul de la Craiova, când mai mulţi consumatori au primit mâncare stricată în noaptea de Revelion, iar patronul a reclamat că i-a fost vandalizat restaurantul, ANPC a aplicat o amendă contravenţională în valoare de 30.000 de lei.