Număr de telefon unic pentru sesizări în domeniul energiei
Consumatorii români au la dispoziţie, de astăzi, numărul de telefon unic 021 9615 la care pot suna pentru sesizari în domeniul energiei electrice.
Articol de Daniela Vasilescu, 27 August 2014, 12:20
Consumatorii români au la dispoziţie numărul de telefon unic 021 9615 la care pot suna pentru sesizari în domeniul energiei electrice.
Numărul a fost lansat odată cu iniţierea Centrului Naţional de Consiliere şi Consultanţa a Consumatorilor în domeniul energiei electrice de către Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor.
În mai puţin de două săptămâni de la lansare, au fost înregistrate 400 de sesizari, a declarat pentru Radio România Actualitaţi, preşedintele Asociaţiei Naţionale pentru protecţia Consumatorilor, Sorin Mierlea.
"Majoritatea am avut o problemă cu citirea facturii de curent, cu înţelegerea terminologiei din factura de curent, cu problematicile privitoare la variaţia de tensiunea pe care o avem în reţeaua de curent şi din această problemă ar trebui să nu mai stăm cu mâinile în sân. De fiecare dată când cetăţeanul consideră că are un lucru despre care nu înţelege,nu ştie sau consideră că este păgubit, din această perspectivă fiecare trebuie să facă acest exerciţiu simplu.
"Dacă nu este o reclamaţie şi nu se consideră, va primi oricum un răspuns şi v-a fi lămurit cu privire la acel lucru. Şi atunci din acestă perspectivă cred că fiecare care consideră că are de a face de a face o reclamaţie,sa facă acest lucru", a declarat Sorin Mierlea.
Consumatorii pot depune sesizarea şi în format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergieelctrica@protectiaconsumatorilor.ro sau prin poştă la O.P.4, C.P.4, sector 3, Bucureşti.
Informarea si consilierea consumatorilor se acorda cu titlu gratuit, iar cetăţenii primesc răspunsurile la sesizări în termen de 30 de zile.