Noul brand turistic al României
Ministerul Turismului anunţă că a lansat la Expo 2010 Shanghai noul brand turistic al României cu sloganul "Explore the Carpathian garden".
Articol de Răzvan Stancu, 29 Iulie 2010, 11:36
Ministrul Turismului, Elena Udrea a lansat la Shanghai brandul turistic al României cu sloganul "Explore the Carpathian garden".
Ministrul Turismului a declarat că "ne aşteaptă o perioadă dificilă, etapa de promovare a României sub acest brand", pentru a putea concura cu ţări cu tradiţie în acest domeniu.
"Aceasta este România, unică într-o manieră încântătoare şi irepetabilă, vă invităm pe toţi să exploraţi România, grădina Carpaţilor", a mai adăugat Elena Udrea în cadrul lansării de la Shanghai.
Audio: Ministrul turismului Elena Udrea despre noul brand turistic al României.
Proiectul de brand iniţiat de ministerul dezvoltării regionale şi turismului este finanţat din fonduri europene prin programul operaţional regional 2007-2013.
După lansarea internatională a brandului va urma campania de comunicare si promovare a României ca destinaţie turistică.
Potrivit comunicatului, logoul este, din punct de vedere vizual, "proaspăt, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului român" şi în acord cu tendinţele mondiale de "reorientare spre natură, descoperire, conservare".
Brand de ţară pentru un an
Ministerul Turismului a lansat pe 1 Mai 2009 "Imnul turistic al României", care a promovat un alt slogan al turismului românesc: "Romania - the land of choice”.
Tot anul trecut, în luna iunie, ministerul turismului a promovat clipul campaniei "Romania - The land of choice" , premiera fiind la Paris.
La lansare au venit atunci ministrul Elena Udrea şi foştii sportivi Ilie Năstase, Nadia Comăneci.
Spotul de promovare, care îi avea ca protagonişti pe Ilie Năstase, Nadia Comăneci şi Gheorghe Hagi, a fost difuzat anul trecut şi pe două mari canale de televiziune internaţionale, unul de sport şi celălalt de ştiri.
Obiectivele campaniei urmăreau, potrivit iniţiatorilor, creşterea notorietăţii internaţionale a României ca destinaţie turistică şi creşterea numărului de turişti străini.
Video: Clipul de promovare realizat de Ministerul Turismului pentru campania "Romania- The Land of Choice".