Early booking-ul "a câştigat din ce în ce mai mult" pe piaţa românească
Cererea pentru destinaţiile din ţară a crescut semnificativ la ediţia din acest an a Târgului de Turism al României, ce se încheie astăzi, la Romexpo, în Capitală.
Articol de Florentina Varga, 24 Februarie 2019, 13:26
Cererea pentru destinaţiile din ţară a crescut semnificativ la ediţia din acest an a Târgului de Turism al României, ce se încheie astăzi, la Romexpo, în Capitală.
Reducerile de până la 53% pentru vacanţele în Turcia şi Grecia atrag, de asemenea, mulţi români, spun reprezentanţii agenţiilor, care au observat şi că turiştii nu mai pun pe primul loc preţul, ci serviciile oferite.
Potrivit datelor operatorilor din turism, a crescut cu aproape 60 la sută şi nunărul românilor care aleg circuite culturale.
Reporterul RRA Florentina Varga a vorbit cu fostul preşedinte al ANAT, Alin Burcea, despre tendinţele acestui an în turism.
Alin Burcea: Early booking-ul şi înscrierile timpurii au câştigat din ce în ce mai mult pe piaţa noastră. O altă tendinţă este că se pleacă de pe toate aeroporturile din ţară. În principiu, ca şi număr de turişti, se pare că Antalya este pe val. Au revenit în forţă Egiptul şi Tunisia. Noi facem circuite corecte. Să spui preţul real, să incluzi taxele, pentru că finala e suma pe care o dă omul din buzunar, chiar dacă sunt taxe. Să spui despre toate intrările. La seniori, nu poţi să zici că îi cazezi într-un oraş şi, în realitate, să-i cazezi la 60 de km de acel oraş. Asta înseamnă ofertă corectă?
Reporter: S-a menţinut numărul turiştilor cu acest preţ corect?
Alin Burcea: Nu, a crescut.
Realizator: La Târgul de Turism al României, ajuns la ediţia cu numărul 41, sunt prezente 330 de companii din 15 ţări.
A fost lansat şi un nou proiect comun România - Republica Moldova. Se numeşte "Ruta Voievodului Ştefan cel Mare" şi cuprinde obiective culturale şi turistice din ambele ţări.