Drumurile de mare viteză, promise de CNAIR, construite cu viteza melcului
Un reportaj despre şantierele autostrăzilor întârziate, veţi asculta în emisiunea "Obiectiv România", imediat după Radiojurnalul de la ora 16.00.
Articol de Alex Lancuzov, 12 Iunie 2017, 14:37
Drumurile de mare viteză, promise de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, se construiesc cu viteza melcului.
În mod concret, deşi până la sfârşitul anului, ar trebui să se finalizeze 90 de kilometri de autostradă, în prezent încă mai sunt probleme în ceea ce priveşte obţinerea autorizaţiilor de construcţie, a avizelor de mediu, sau a exproprierilor.
Doar pe lotul trei al Autostrăzii Sebeş -Turda, constructorul are terenul liber, pentru a duce la capăt lucrările.
Sunt probleme birocratice în sarcina beneficiarului, după cum recunoaşte purtătorul de cuvânt al Companiei de Drumuri, Alin Şerbănescu.
Alin Şerbănescu: Stadiul fizic real este cel mai mare decât cel raportat.
Reporter: Dacă stadiul fizic pe luna mai, la ultima raportare, este de 50%, acum în realitate, cam cât ar trebui să fie?
Alin Şerbănescu: În realitate, ar putea fi undeva la 65 chiar spre 70% deoarece terasamentele au fost deja executate şi urmează aşternerea covoarelor asfaltice.
Potrivit reporterului RRA Alexandru Lancuzov, aceste drumuri de mare viteză fluidizează circulaţia.
Un reportaj despre şantierele autostrăzilor întârziate, veţi asculta în emisiunea "Obiectiv România", imediat după Radiojurnalul de la ora 16.00