Consiliul Român pentru Publicitate a primit anul trecut 88 de sesizări legate de reclame neconforme
Domeniul farma rămâne investitorul numărul unu în România în publicitate offline, iar peste 70% din bugetele advertiserilor din România se duc pe reclamele la televiziune.
22 Februarie 2023, 19:26
Consiliul Român pentru Publicitate a primit anul trecut 88 de sesizări legate de reclame neconforme cu dispozițiile legale, 33 dintre acestea fiind pentru suplimente alimentare, medicamente fără prescripție medicală și dispozitive medicale, a anunțat președinta consiliului, Oana Cociașu.
Ea a subliniat astăzi, într-o conferință de specialitate, că este important să se stabilească normele de aplicare a legii privind publicitate acestor produse destinate sănătății, pentru că bugetele investite în promovare au crescut considerabil, iar informația care ajunge la populație trebuie să fie corectă.
Oana Cociașu: Aproape s-a dublat din 2019 până în 2022. Vorbim aici numai de publicitatea pentru produse destinate sănătății. Total al pieței de media: 642 de milioane de euro. Digitalul a crescut anul trecut cu 20% și asta vă spune cât de mult există lumea online, cât de mult au început ca retailerii să se îndrepte către acest canal de comunicare. Iarăși, ce este important este că domeniul farma rămâne investitorul numărul unu în România în publicitate offline. Vorbesc aici de publicitatea pe TV, pentru că peste 70% din bugetele advertiserilor din România se duc pe TV.