"Auzul e un dar. Nu-l ignora!"
Campania desfăşurată de Radio România şi TVR va beneficia de încasările filmului "I, Daniel Blake" de la festivalul "Films de Cannes a Bucarest"
Articol de Radiojurnal, 14 Octombrie 2016, 16:46
Radio Romania si TVR susţin, în baza unui parteneriat semnat de ambele părţi, o campanie socială dedicată copiilor hipoacuzici din România, numită "Auzul e un dar. Nu-l ignora!"
Campania are două obiective: conştientizarea necesităţii testării auditive la naştere sau în primele 30 de zile de viaţă şi dotarea cu aparatură de screening a cât mai multor maternităţi.
Tema campaniei i-a sensibilizat pe organizatorii festivalului "Films de Cannes a Bucarest", care au decis ca încasările de la proiecţia de sâmbătă a filmului "I, Daniel Blake" - câştigător al Palme D'Or 2016 - să fie donate campaniei. Spectacolul este programat de la ora 20:15, la Cinema Pro.