Turiştii se plâng de condiţiile de pe litoralul românesc
Turiştii au reclamat servicii de proastă calitate, preţuri mari, nerespectarea gramajului la porţii de mâncare, neafişarea tarifelor la cazare sau alte servicii, dar şi curăţeania pe plajă sau în unităţile de cazare.
04 August 2011, 14:32
Aproximativ 80 de turişti au reclamat, la centrele Comandamentului Litoral condiţiile de cazare, de masă, dar şi serviciile de plajă.
Turiştii, mai puţini la număr în acest sezon estival, au reclamat însă, ca în fiecare an, servicii de proastă calitate, preţuri mari, nerespectarea gramajului la porţii de mâncare servite în restaurante, neafişarea tarifelor la cazare sau alte servicii, dar şi curăţeania pe plajă sau în unităţile de cazare.
"În ceea ce priveşte cazarea, mai sunt încă situaţii în care sunt hoteluri care nu au dotările corespunzătoare şi decente pentru turiştii care vin pe litoral.
"Încă sunt camere cu mirosuri specifice de mucegai, însă cu ceea ce ne confruntăm noi, în ultima perioadă, este aceea a meniurilor ieftine.
"Un meniu de 22 de lei pentru trei mese pe zi nu poate sătura pe nimeni şi de aici apar destule reclamaţii", spune Directorul OPC Constanţa, Dionisie Culeţu.
75% dintre sesizările turiştilor, venite la centrele Comandamentului Litoral au fost soluţionate.
Pentru a preîntâmpina însă astfel de reclamaţii, comisarii de specialitate din cadrul Comandamentului au iniţiat mai mult de 200 de acţiuni de control la unităţile de cazare şi alimentaţie publică din staţiunile de pe litoral, unde au aplicat amenzi în valoare de peste 300.000 de lei.