Noul brand turistic românesc a ajuns la Madrid
Secretarul de stat în Ministerul turismului, Sorin Munteanu, a declarat că România va promova în Spania turismul cultural, turismul de sănătate, de aventură, turismul rural, agroturismul şi city-break .
25 Noiembrie 2010, 11:25
Noul brand naţional de turism a fost lansat şi la Madrid, după Moscova, Paris, Londra, New York sau Viena.
La scurta prezentare, organizată la un hotel din centrul capitalei spaniole, au asistat şi câţiva tur-operatori spanioli.
Din datele oferite de Biroul de Turism al României în Spania, reiese că anul trecut, 71.000 de turişti spanioli au vizitat România.
Spania este o ţară unde turismul reprezintă 10 la sută din PIB sau, altfel spus, este a treia destinaţie turistică din lume, după Franţa şi Statele Unite ale Americii, conform celei mai recente statistici a Organizaţiei Mondiale a Turismului.
Secretarul de stat în ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Sorin Munteanu, a declarat că România nu va merge în Spania să promoveze litoralul, ci va promova turismul cultural, turismul de sănătate, de aventură, turismul rural, agroturismul şi city-break (turismul de sfârşit de săptămână).
“Îi invităm să vadă şi alte lucruri, pentru că turiştii spanioli care vizitează Italia sau Grecia, suntem comvinşi că vor fi încântaţi să viziteze şi România”, a adăugat Sorin Munteanu.
Lansarea noii mărci Româniava fi urmată şi de alte acţiuni de promovare a turismului naţional, însă până atunci, potenţialii turişti spanioli care au început să caute România ca destinaţie de vacanţă, vor afla că restaurantele de calitate bună din ţara noastră au bucătărie internaţională, că locurile de cazare sunt în creştere şi că se fac investiţii în zonele montane cu pârtii de schi şi în îmbunătăţirea şoselelor.