Turismul românesc de iarnă, promovat la Roma și Milano
Peste 300 de panouri publicitare amplasate în staţiile de metrou atrag italienii spre România.
Articol de Elena Postelnicu, Corespondent RRA în Italia, 26 Noiembrie 2009, 16:31
”Sărbători de iarnă în România” se intitulează campania finanțată de Ministerul de Turism de la București, campanie care constă în amplasarea a 320 de panouri publicitare la stațiile de metrou principale din Roma si Milano, în perioada 9 noiembrie - 6 decembrie 2009.
După ce timp de două săptămâni, italienii au putut vedea aceste afișe la Roma, din 23 noiembrie, alte 120 au fost postate și la Milano, tot în stațiile de metrou, pentru alte două săptămâni. Panourile au dimensiunile de 200X140 la Roma și de 300X140 si 420X200 la Milano, fiind intitulate: ”România. Bine ați venit pe pământul meu”. În imagine apare fotografia fotbalistului Cristian Chivu, alături de un cuplu de maramureșeni, pe fundalul Carpaților românești.
Potrivit reprezentantului Biroului de turism de la Roma, Ioana Ciutre, campania a costat 70.000 euro fără TVA 20%, adică aproximativ 84.000 euro. Ioana Ciutre suține în plus că deja numărul italienilor care optează pentru un Crăciun sau un Revelion românesc este în creștere. O vacanță de 4 zile costă între 250 și 900 de euro, în funcție de pachetul și durata aleasă, dar și de locație. Italienii se îndreaptă spre Maramureș sau Bucovina pe perioada sărbătorilor de iarnă, fiind interesați în mod special de tradiții. Ascultaţi un reportaj de Elena Postelnicu.