Greva la metrou - Ziua a doua
Bucureştenii învaţă să se descurce în tranzitarea oraşului şi fără ajutorul metroului.
Articol de Alex Lancuzov, 18 Noiembrie 2009, 09:59
Primele ore ale dimineţii au testat posibilităţile oraşului de a face faţa unui flux ridicat de autovehicule, cele mai circulate artere blocându-se într-un veritabil efect de "domino". Efect ce a dus la blocarea până si a rutelor alternative, atât de căutate de cei peste 1 milion de şoferi ce şi-au făcut curaj şi au plecat cu maşina la serviciu.
Înca de la 6:30 tramvaiele 34 si 41, cele care fac legatura între cartierele mari ale oraşului şi centru, erau deja neîncăpătoare. În autobuze şi troleibuze călătorii stăteau înghesuiţi chiar si pe scari, iar în Militari şi la Pasajul Lujerului foarte mulţi bucureşteni au ales cea mai eficientă formă de transport, mersul pe jos.
Regia Autonoma de Transport Bucuresti a introdus suplimentar înca 200 de mijloace de transport în trafic pentru a încerca preluarea calatorilor ce utilizau până la începutul grevei, metroul, iar poliţisti rutieri care nu au fost trimişi deja în concediu fara plata, au fost prezenţi în intersecţii încercând pe cât posibil dirijarea cât mai eficientă a traficului.
Până la urmă, îndrăznesc să spun că se putea şi mai rău. În această dimineaţă, bucureştenii au ales sa plece mai devreme de acasa, agitaţia în trafic începând înca de la ora 6 şi terminandu-se la ora 8, cand de exemplu ieri, la ora 8, Bucureştiul era blocat.