Twitter îmbunătăţeşte relaţiile firmelor cu clienţii lor
În ultimul timp platforma de microblogging twitter este vazuta ca o potentiala mină de aur pentru relaţiile pe care firmele le au cu clienţii lor.
03 Septembrie 2009, 17:07
Platforma rupe barierele dintre angajaţii companiilor şi potenţialii cumpărători în cazul în care aceştia au întrebări despre un produs sau un serviciu. De multe ori întrebările se repetă. Pentru a nu mai raspunde la aceeaşi întrebare de mai multe ori pe zi o companie americană a facut un sistem automat de răspuns la mesajele de pe twitter unde alţi utilizatori pot tasta anumite cuvinte cheie, pentru a primi unul dintre răspunsurile presetate.
Spre exemplu, dacă unul din miile de oameni vrea să participle la un festival trimite cuvântul eveniment la username-ul de pe twitter al organizatorului şi primeşte automat răspunsul: o listă cu urmatoarele 5 evenimente din cadrul festivalului.
Şi micile companii pot profita de pe urma invenţiei. Astfel scutesc timp şi reduc cheltuielile deoarece folosesc mai puţină forţă de muncă. Plus că răspunsurile sunt disponibie oricui, fără întârzieri neplăcute şi la orice ora. Twitter a atins un trafic record de aproape 52 de milioane de vizitatori unici din întreaga lume, în luna iulie, potrivit datelor furnizate de Score.com