O nouă generaţie a Apple iPad
Prezenţa directorului executiv al companiei, Steve Jobs, la lansarea noului iPad este intens speculată, întrucât acesta a supravieţuit cancerului, iar Apple nu dă detalii despre starea sa de sănătate.
02 Martie 2011, 12:23
Potrivit specialiştilor iPad-ul a fost un blockbuster din punct de vedere al vânzărilor, a creat o nouă piaţă şi a declanşat apariţia mai multor produse similare care continuă să-şi facă apariţia.
Potrivit unor analize, noul iPad va avea acelaşi ecran de zece inci al precedesorului, însă ar trebui să fie mai subţire, mai uşor şi mai rapid.
Publicul se aşteaptă ca acesta să aibă o cameră video pe partea cu ecranul, pentru a facilita video chatul.
Între timp, compania Apple trece printr-o serie de transfomări, prezenţa directorului executiv, Steve Jobs, în viitorul firmei fiind incertă.
De altfel, potrivit agenţiei Reuters, există deja speculaţii în ceea ce priveşte prezenţa acestuia la ceremonia de lansare a gadgetului care va avea loc în San Francisco.
În mod tradiţional, şi-a asumat rolul de showman lansând într-un stil unic, cu mult entuziasm, cele mai importante produse ale Apple din ultimii ani
Luna trecută însă, acesta şi-a luat concediu medical pe perioadă nedeterminată, iar reprezentanţii companiei refuză să dea detalii despre starea sa de sănătate.
Absenţa lui Jobs, care a supravieţuit cancerului, va alimenta speculaţiile privind starea lui de sănătate, iar o eventuală prezenţă va fi urmărită atent pentru indicii privind condiţia sa actuală.
Multe voci se îndoiesc însă de participarea acestuia şi dau deja pronosticuri în privinţa celui care îi va ţine locul.
Favoriţi sunt Tim Cook, actualul director de operaţiuni, şi Phil Schiller, directorul de marketing al companiei.