Facebook anunță noi schimbări
Facebook anunţă schimbări în modul de funcţionare a fluxului de noutăţi, care vor face postările companiilor, mărcilor şi mass-media mai puţin proeminente.
Articol de Radu Şarpe, 12 Ianuarie 2018, 12:11
Facebook anunţă schimbări în modul de funcţionare a fluxului de noutăţi, care vor face postările companiilor, mărcilor şi mass-media mai puţin proeminente.
În schimb, după cum a explicat pe pagina sa directorul executiv Mark Zuckerberg, va fi promovat conţinutul care incită la conversaţii între prieteni şi membri de familie.
Modificările vor intra în vigoare în următoarele săptămâni.
Zuckerberg admite că oamenii vor sta mai puţin pe Facebook, în urma acestor schimbări, dar spune că timpul petrecut va fi mai valoros.
Potrivit BBC este de aşteptat ca multe publicaţii şi organizaţii de ştiri să aibă de suferit odată cu scăderea expunerii pe Facebook, iar platforma domnului Zuckerberg să piardă nişte bani.