Dacia Jogger inNature
Disponibil pe toate versiunile Jogger, pachetul Weekend permite, în doar câteva minute, transformarea habitaclului într-un spațiu pentru dormit.
Articol de Cătălin Cîrnu, 25 Februarie 2024, 18:56
Cu gândul la o drumeție de primăvară sau poate chiar la un pescuit, după ce se va fi încheiat prohibiția, am testat crossoverul ”fabricat cu mândrie la Mioveni”, ca să citez sloganul favorit al companiei. De această dată am ales modelul care îți poate oferi inclusiv....cazare, datorită pachetului opțional disponibil pentru suma de 2.500 de euro. Cam mare dacă ne raportăm la facilitățile pe care le ai. O saltea, un cort și o ladă modulară de lemn, care îți reduce semnificativ și volumul portbagajului.
Disponibil pe toate versiunile Jogger, pachetul Weekend permite, în doar câteva minute, transformarea habitaclului într-un spațiu pentru dormit. În cazul configurației cu 7 locuri, scaunele de pe rândul al treilea trebuie extrase înainte de montarea pachetului. Până descoperi mișcările de asamblare e ceva mai dificil de montat, dar a doua oară te descurci în doar câteva minute, mai ales dacă ai aptitudini testate la Lego... Sistemul asigură un spațiu de dormit cu lungimea de 190 cm și cu o lățime de 130 cm la nivelul ușilor din spate, iar cutia de lem poate prelua parte din bagaje.
Ideală pentru o ieșire în natură, departe de cotidian, ca să te bucuri de liniște sau de o plimbare cu bicicleta pentru că Jogger poate fi echipat și cu suporturi speciale deasupra plafonului datorită barelor modulare.
Tehnologie de top – Jogger este primul hybrid al mărcii Dacia și se bucură deja de popularitate în Europa, dar în România prea puține ”pachete weekend” au fost comandate de clienți.
Vă las să descoperiți prețul crossoverului, dar vă spun că pentru cardul mâini libere, ce ține loc clasicei chei, trebuie să plătești 200 de euro, pentru scaunele încălzite 150 de euro, aerul condiționat automat costă și el 200 euro, iar Media Nav cu ecran de opt inchi, navigație, șase difuzoare și pachetul cu hărți, alți 300 de euro.
La capitolul motorizare mașina mizează pe benzinarul de 1,6 litri și 140 CP, iar sistemul hibrid mi-a limitat consumul de carburant în regim mixt la 5,3/100 km. Modul electric permite șofatul în oraș pentru a reduce consumul de combustibil cu până la 40%. Această tehnologie utilizează două motoare electrice și unul termic și nu necesită conectare la priză.
Ca părere personală, Dacia Jogger Hybrid rămâne o alegere excelentă pentru cei care caută un vehicul spațios, economic și accesibil, bazat pe un interior confortabil și pe tehnologie modernă. Și nu mai durează mult, iar Jogger va fi echipat și cu multe alte sisteme de siguranță, precum avertizorul de părăsire a benzii de circulație.