Turismul în România, promovat în Occident
O campanie de promovare a turismului românesc în ţară şi în străinătate se va desfăşura timp de un an, începând cu 2014.
Articol de Radiojurnal, 24 Decembrie 2013, 19:23
Potrivit Autorităţi Naţionale pentru Turism, 25 de milioane de euro vor fi cheltuiţi pentru reclame stradale şi în mass-media.
Astfel, vor fi organizate licitaţii pentru promovarea turismului românesc la televiziuni şi în presa scrisă din ţară şi din SUA, Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia şi România.
Licitaţiile pentru promovarea pe canale tv şi presă scrisă beneficiază de un buget, fără TVA, de 11,3 milioane de lei pentru SUA, 13,6 milioane de lei pentru Franţa, 17 milioane de lei pentru Germania, 16,6 milioane de lei pentru România, 13,6 milioane de lei pentru Italia şi 12,5 milioane de lei pentru Marea Britanie.
Preşedintele ANT, Răzvan Filipescu, a precizat că prin această campanie se urmăreşte creşterea notorietăţii brandului României, întreaga sumă de 25 de milioane de euro provenind din fonduri europene.
Datele publicate de INS arată că în primele zece luni ale acestui an au venit în România aproximativ 1,5 milioane de turişti străini, cu 3.3% mai mult decât în perioada similară a anului trecut.