Toamna mărului mureşean
Producătorii autohtoni au vândut peste 25 de tone de mere în zece zile de la începutul campaniei "Toamna mărului mureşean", care are ca scop vitaminizarea populaţiei înaintea sezonului rece.
Articol de Raul Matiş, Târgu Mureş, 01 Noiembrie 2011, 16:56
În doar 10 zile de la debutul celei de-a VI-a ediţii a campaniei de vitaminizare a populaţiei, intitulată ''Toamna mărului mureşean'' şi iniţiată de Primăria Târgu Mureş, producătorii autohtoni au vândut peste 25 de tone de mere.
Potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei, Aurel Trif, campania, specifică municipiului Târgu Mureş, are un dublu scop, respectiv vitaminizarea populaţiei înainte de sezonul rece, dar şi promovarea produselor autohtone în scopul achiziţionării şi consumului lor.
Avantajoasă atât pentru producători, cât şi pentru consumatori, campania de vitaminizare a populaţiei se desfăşoară în pieţele agroalimentare din municipiu şi în parcul central din Piaţa Trandafirilor.
Aurel Trif a adăugat că municipalitatea a pus gratuit la dispoziţia producătorilor tarabele din centrul oraşului, unde se semnalează cel mai mare aflux de cumpărători, iar producătorii de mere din judeţul Mureş îşi vor putea vinde marfa în centrul oraşului şi în pieţele agroalimentare atâta timp cât condiţiile meteorologice le vor permite.
Merele vândute la Târgu Mureş sunt produse în zona municipiului Reghin şi la Batoş şi costă între 1,50 şi 2,70 lei kilogramul.