RRA îşi menţine poziţia de lider de audiență
Principalul post al Societăţii Române de Radiodifuziune înregistrează 14,5% cotă de piaţă la nivel naţional, în creştere uşoară faţă de perioada similară din anul precedent.
Articol de Radiojurnal, 20 Ianuarie 2015, 08:14
Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de audienţă.
Asociaţia pentru Radio Audienţă a anunţat că principalul post al Societăţii Române de Radiodifuziune înregistrează 14,5% cotă de piaţă la nivel naţional, în creştere uşoară faţă de perioada similară din anul precedent.
5 milioane de ascultători, adică 30,6% din total, aleg zilnic programele Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale.
Studiul a fost realizat în perioada 1 septembrie - 21 decembrie de IMAS - Marketing şi Sondaje şi GFK România, pe un eşantion de 9.442 de persoane.