RRA, în topul preferinţelor ascultătorilor
Radio România Actualităţi se menţine în topul preferinţelor ascultătorilor, conform Studiului de Audienţă Radio, realizat în perioada 10 ianuarie - 1 mai 2011, la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti.
23 Mai 2011, 18:41
În topul audienţelor la nivel naţional, pe locul I se află Radio România Actualităţi, care deţine cea mai mare cotă de piaţă - 15.8%, urmat de posturile comerciale Radio Kiss FM - 15.3% şi Radio Zu - 10,0%.
Radio România Regional cumulează o cotă de piaţa de 11.1%, Radio Antena Satelor de 4.5%, iar Radio România Cultural de 0.7%.
La nivelul întregului public urban, Radio România Actualităţi rămâne în topul preferinţelor ascultătorilor cu o cotă de piaţa de 14.4%.
Tot la nivel urban, Radio România Regional deţine 7.2% din cotă de piaţa, Radio Antena Satelor 1.7%, iar Radio România Cultural atinge 1%.
Bucureştenii au rămas fideli radioului public şi în această primăvară, Radio România Actualităţi fiind lider de audienţă, cu o cotă de piaţă de 14.7%.
Potrivit datelor, 4.7 milioane de ascultători aleg posturile Radio România.
La aceştia se adaugă audienţa Radio România Muzical şi cea a posturilor online Radio 3net şi Kids Radio.
Studiul de Audienţă Radio s-a realizat pe un eşantion ce a cuprins 1.141 localităţi şi 8.409 persoane, cu vârste de 11+.