Pasagerii afectaţi de TAROM pot face reclamaţii la companiile de la care au cumpărat biletele şi la autorităţile competente
Pasagerii afectaţi de situaţia de luni de la TAROM, când mai mulţi piloţi s-au declarat inapţi de zbor şi au refuzat să îşi preia cursele, pot face reclamaţii atât la companiile de la care au cumpărat biletele, cât şi la autorităţile competente.
Articol de Radio România Actualităţi, 10 Iulie 2024, 07:31
Pasagerii afectaţi de situaţia de luni de la TAROM, când mai mulţi piloţi s-au declarat inapţi de zbor şi au refuzat să îşi preia cursele, pot face reclamaţii atât la companiile de la care au cumpărat biletele, cât şi la autorităţile competente. Ulterior, clienţii pot iniţia acţiuni în instanţă scutite de taxe judiciare, pentru a-şi recupera daunele materiale şi morale, a declarat, pentru Radio România Actualităţi, preşedintele InfoCons, Sorin Mierlea.
TAROM a anunţat deja că îi va despăgubi pe toţi călătorii care au achiziţionat bilete direct de la companie şi care depun cerere de obţinere a compensaţiilor la adresa de e-mail despagubireoptiulie@tarom.ro. Cei care au cumpărat bilete prin intermediul altor companii trebuie să le trimită acestora solicitările./editor Florin Lepadatu/