"Mii de sesizări" primite la telefonul verde al anticorupţiei
Cele mai multe apeluri au vizat faptele de luare şi dare de mită, precum şi trafic de influenţă, potrivit purtătorului de cuvânt al instituţiei, Sarmizia Fetcu.
Articol de Daniela Vasilescu, 25 Iulie 2014, 14:28
Peste 4.600 de sesizări au fost primite la telefonul verde al DGA, în primele şase luni ale acestui an.
Potrivit purtătorului de cuvânt al instituţiei, Sarmizia Fetcu, cele mai multe apeluri au vizat faptele de luare şi dare de mită, precum şi trafic de influenţă.
În urma sesizărilor primite la linia TelVerde Anticorupţie, au fost întocmite 17 dosare penale, fiind realizate cinci acţiuni de prindere în flagrant.
Sarmizia Fetcu a mai precizat că numărul apelurilor a scăzut, în primele şase luni ale acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013.
Linia TelVerde Anticorupţie funcţionează din 2005. La această linie telefonică, răspund ofiţeri din cadrul DGA, de luni până vineri, între orele 8:00 şi 16:00.
În timpul săptămânii, după ora 16:00, precum şi în zilele de sâmbătă şi duminică sau sărbători legale, intră în funcţiune căsuta vocală, unde persoanele care vor să facă sesizări pot lăsa mesajele dorite.