Magazinele virtuale reclamate la Protecţia Consumatorului
În ultimii doi ani, numărul reclamaţiilor care vizează magazinele online s-a dublat, acestea ajungând să reprezinte o problemă pentru Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Satu Mare.
18 Octombrie 2010, 15:56
Numărul magazinelor virtuale reclamate la Protecţia Consumatorului-Satu Mare s-a dublat comparativ cu anul trecut
Mizând pe preţuri mai mici decât în magazinele de specialitate, afacerile online au ajuns să fie tot mai atrăgătoare pentru sătmăreni.
În ultimii doi ani, numărul reclamaţiilor care vizează magazinele online s-a dublat, acestea ajungând să reprezinte o problemă pentru Protecţia Consumatorului Satu Mare.
Cei mai mulţi sătmăreni au depus plângeri în ultima perioadă împotriva magazinelor online după ce au fost înşelaţi.
Cele mai multe sesizări vin de pe urma unor neînţelegeri.
Astfel, datele tehnice de pe site-uri arată un anume produs, dar când are loc livrarea, clientul descoperă un produs asemănător, dar net inferior calitativ.
În acest an s-au depus opt reclamaţii împotriva a două astfel de magazine, în timp ce anul trecut, la Protecţia Consumatorului s-au înregistrat numai patru astfel de reclamaţii.
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Satu Mare a verificat în acest an două dintre cele şapte magazine online existente pe raza judeţului Satu Mare.
În urma reclamaţiilor, cele două firme au fost amendate cu 20.000 lei, respectiv 15.000 de lei.
Printre reclamaţii se numără produse textile, jachetă de piele, maşini de spălat vase, aspirator, console de jocuri şi telefoane mobile.