Clienții Hidroelectrica își vor primi facturile restante în cel mult două luni
Întârzierile au fost generate de implementarea unui nou sistem informatic, iar dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate.
Articol de Radiojurnal, 03 Februarie 2023, 22:21
Clienții Hidroelectrica își vor primi facturile restante în cel mult două luni.
Întârzierile au fost generate de implementarea unui nou sistem informatic, iar dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate.
Precizările i-au fost făcute colegului nostru Dan Horea de la Radio România Cluj, de către Borbély Károly, membru în Consiliul de Supraveghere al Hidroelectrica.
Borbély Károly: Anul trecut, politica companiei Hidroelectrica a fost de a extinde serviciile pe segmentul de consumator casnic, ceea ce a generat, bineînțeles, un aflux foarte mare de clienți. Paralel cu acest aflux de clienți, dezvoltare informatică ne-a pus un pic probleme, în sensul că trebuia schimbat tot sistemul. De acum 2 ani am început această dezvoltare. Fiind companie de stat, toate procedurile trebuiau urmate, licitație și așa mai departe, iar implementarea etapelor acestui sistem informatic a durat mai mult decât ne-am așteptat. După previziunile noastre, cam în două luni de acum vom ajunge la zi. S-a reușit recuperarea primei jumătăți din anul trecut, dar ritmul este extrem de accelerat, ceea ce ne va ușura foarte mult munca de acum încolo.
Reporter: Domnule Borbély, chiar dacă Hidroelectrica are un preț mic, totuși, atâtea luni adunate vor da niște sume destul de consistente. Există vreo facilitate pentru plată, reeșalonări?
Borbély Károly: Nu va rămâne nimeni deconectat. Pe site-ul Hidroelectrica, la categoria "Clienți casnici", este un formular extrem de simplu, care trebuie completat și trimis la adresa de e-mail pentru a reeșalona facturile.