CFR Infrastructură semnează la Timişoara contractul pentru modernizarea lotului 3 al Magistralei Caransebeş-Timişoara-Arad
Linia Caransebeş-Timişoara-Arad, una dintre cele mai degradate magistrale din ţară, trebuie modernizată pentru o viteză maximă a trenurilor de călători de 160 km/h până în vara anului 2026, conform termenelor din PNRR.
Articol de Radiojurnal, 04 Noiembrie 2022, 09:00
Compania CFR Infrastructură semnează vineri, 4 noiembrie, la Timişoara, contractul pentru modernizarea lotului 3 al Magistralei Caransebeş-Timişoara-Arad.
Contractul pentru lotul de 13 kilometri dintre Timişoara Est şi Ronaţ Triaj a fost atribuit pentru 1,4 miliarde de lei unui constructor din Italia, acelaşi care lucreaza la Podul Brăila.
Linia Caransebeş-Timişoara-Arad, una dintre cele mai degradate magistrale din ţară, trebuie modernizată pentru o viteză maximă a trenurilor de călători de 160 km/h până în vara anului 2026, conform termenelor din PNRR.
Cea de-a doua magistrală feroviară finanţată de PNRR pentru modernizare este Cluj-Oradea-frontiera cu Ungaria. Se amână restricţiile de la Podul Milcoiu, pe DN7 Piteşti - Râmnicu Vâlcea.