Centrul European al Consumatorilor din România a recuperat peste 350.000 euro în 2023 din tranzacții transfrontaliere contestate de clienți
Cele mai multe reclamații au vizat transportul de persoane și închirierile auto - 41%, iar pe locul doi, achiziții online de îmbrăcăminte și încălțăminte, cu 18 procente.
Articol de Radiojurnal, 26 Februarie 2024, 14:25
Centrul European al Consumatorilor din România a recuperat peste 350.000 euro în 2023 din tranzacții transfrontaliere contestate de clienți.
Este o sumă cu 32% mai mare decât cea de anul precedent.
Centrul este o direcție în cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, care instrumentează și soluționează pe cale amiabilă reclamații transfrontaliere.
Anul trecut s-a ocupat de aproximativ 6.100 de solicitări sosite de la consumatori români și de 230 de solicitări de la consumatori din alte state membre ale Uniunii.
Cele mai multe reclamații au vizat transportul de persoane și închirierile auto - 41%, iar pe locul doi, achiziții online de îmbrăcăminte și încălțăminte, cu 18 procente.