China "straluceşte" la Cupa Mondială
Deşi nu s-a calificat la Cupa Mondială, China este bine reprezentată prin intermediul unei companii specializată în panouri solare, care îşi face publicitate agresivă la fiecare meci.
Articol de Bogdan Mihai, 26 Iunie 2010, 11:18
China nu s-a calificat la Cupa Mondială de fotbal, dar ţara este reprezentată, şi încă strălucitor, în Africa de Sud, graţie unei ambiţioase companii chineze, sponsor al competiţiei.
Compania, una dintre cele mai mari din lume specializată în panouri solare, şi-a plasat publicitatea pe toate stadioanele şi prezintă spoturi pe televiziuni.
Este vorba, după cum scrie Associated Press, de Yingli Green Energy Co, care a încheiat un contract de sponsorizare pentru logo-ul Yingli Solar, în chineză şi engleză, pe panourile electronice din jurul stadioanelor la toate cele 64 de meciuri ale Cupei Mondiale.
Sloganul Yingli apare câte 30 de secunde din când în când la intervale bine stabilite, câte opt minute la fiecare partidă.
Yingli are, de asemenea, dreptul de a-şi prezenta produsele pentru energie solară în apropierea stadioanelor.
Compania, care este listată la bursa din New York, a pornit la drum în 1998 cu 7 000 de lucrători, iar acum are o răspândire mondială, deţinând, de exemplu, 50% din piaţa europeană.
Contractul de sponsorizare pentru Cupa Mondială este în valoare de 20 milioane de dolari.
Citiţi aici toate stirile Campionatului Mondial.