Toyota nu scapă de plângerile clienţilor nemulţumiţi
Un judecător federal din SUA a decis să respingă cererea companiei nipone Toyota de anulare a procesului intentat de clienţii care s-au plâns de defecţiunile apărute la pedala de acceleraţie.
Articol de Ionuţ Dragu, 17 Mai 2011, 12:48
Proprietarii de maşini Toyota susţin că au suferit pierderi economice pentru că producătorul auto nu a divulgat sau reparat defectele care au făcut ca maşinile lor să accelereze brusc.
Recent, compania Toyota a încercat să respingă procesul intentat în SUA împotriva sa, referitor la defectele apărute la noile sale modele, dar un judecător respins solicitarea permiţând procesului să continue.
În 2009, Toyota a început retragerea a milioane de vehicule din SUA, din cauza unor defecte.
Potrivit Reuters, compania niponă Toyota susţine că nu există dovezi ale defectelor la maşinile pe care le-a produs.
Purtătorul de cuvânt al companiei auto, Celeste Migliore a declarat că "Toyota este încrezătoare că nu există defecte în sistemul său de control electronic al acceleraţiei".
Cu toate acestea, reprezentantul proprietarilor automobilelor Toyota a declarat că plângerile clienţilor sunt justificate.
În luna septembrie 2009, compania Toyota a rechemat mai multe automobile, la nivel global, la care şoferii s-au plâns că pedala de acceleraţie se blochează de covoraşul din maşină.
În luna ianuarie 2010 compania niponă a chemat în fabrică un alt model de autoturism la care şoferii au reclamat lipirea pedalelor de podea.