Adidas vrea să reducă cu un sfert linia de produse
Directorul general al Adidas, Herbert Hainer a declarat că intenţionează să reducă cu un sfert numărul de produse pentru a îmbunătăţi profitabilitatea.
Articol de Ioana Dogaru, 06 Aprilie 2012, 20:13
Grupul german Adidas are de gând să-şi reducă cu un sfert numărul de produse pe care le oferă pentru a-şi îmbunătăţi profitabilitatea, a declarat directorul general, Herbert Hainer, transmite Reuters.
Adidas este al doilea mare producător mondial de echipamente sportive după Nike.
Într-un interviu acordat Frankfurter Allgemeine Zeitung, Herbert Heiner a spus că Adidas are prea multe produse în stoc.
Potrivit lui Herbert Hainer, în prezent Adidas oferă aproape 47.000 de produse diferite.
Adidas va introduce un sistem simplificat de ramburs pentru operaţiunile en-gros, pentru a cheltui mai puţin pentru discount-uri.
În 2011 Adidas a înregistrat un profit net de 671 milioane de euro şi vânzări de 13,344 miliarde de euro.
Obiectivul firmei germane este să treacă în faţa liderului Nike şi până în 2015 să ajungă la vânzări anuale de 17 miliarde de euro şi la o marjă operaţională de 11%.
Adidas este partenerul oficial al UEFA pentru Campionatul european de fotbal care începe în luna iunie în Polonia şi Ucraina, firma germană controlând aproximativ 34% din piaţa globală a echipamentelor sportive pentru fotbal.