Declaraţiile privind eliberarea Certificatului pentru Situaţie de Urgenţă
Declaraţiile privind eliberarea Certificatului pentru Situaţie de Urgenţă trebuie încărcate cu semnătură digitală în aplicaţia Ministerului Economiei.
Articol de Florin Lepădatu, 06 Aprilie 2020, 11:15
Declaraţiile privind eliberarea Certificatului pentru Situaţie de Urgenţă trebuie încărcate cu semnătură digitală în aplicaţia Ministerului Economiei - prevenire.gov.ro, care este funcţională de duminică seara, a declarat, luni, ministrul de resort, Virgil Popescu.
"Aseară, în jurul orei 9:00, am pus aplicaţia funcţională pe site-ul Ministerului Economiei, se poate regăsi la prevenire.gov.ro, acolo poate fi accesată, poate fi utilizată, dar aş vrea să atrag atenţia că fiecare doritor de Certificat pentru Situaţie de Urgenţă care şi-a introdus datele trebuie să nu uite că această declaraţie trebuie încărcată cu semnătura digitală.
Dacă nu este încărcată cu semnătura digitală, acest certificat este automat revocat, după câteva secunde după ce este verificat.
Am intrat pe site în această dimineaţă şi am văzut că sunt câteva Certificate pentru Situaţie de Urgenţă revocate pentru că nu au fost încărcate cu semnătura digitală.
Este obligatoriu să o şi semneze, cei care dau această declaraţie, iar semnătura digitală este verificată în baza naţională de semnături digitale", a afirmat Virgil Popescu, la Digi 24.
Ministrul Economiei a explicat că procedura de solicitare în aplicaţie poate fi reluată dacă documentul a fost revocat iniţial din cauza completării formularului fără semnătura digitală, Informează Agerpres.