Târgul Gaudeamus Radio România: Bilanț final al ediției online 1-31 martie
Ediția online de primăvară a Târgului de carte Gaudeamus Radio România s-a încheiat miercuri, 31 martie.
Articol de Radio România, 02 Aprilie 2021, 16:09
Ediția online de primăvară a Târgului de carte Gaudeamus Radio România s-a încheiat miercuri, 31 martie.
Stand cu stand, pagină cu pagină, fie ea virtuală sau cât se poate de palpabilă, odată ajunsă la cititor, Gaudeamus Radio România a adus și în acest an primăvara în casele iubitorilor de carte, păstrând astfel vie tradiția unui sfert de secol de activitate susținută de postul public de radio în acest domeniu.
La capătul unei întregi luni pe care Radio România, organizatorul evenimentului, a dedicat-o cărții, includem în palmaresul proiectului peste 80 de standuri virtuale, majoritatea aparținând editurilor care participă în mod constant la Târgurile Gaudeamus în formatul clasic, 150 de evenimente editoriale (lansări și prezentări de carte), aproape o treime fiind intervenții în direct transmise pe www.gaudeamus.ro și pe paginile de Facebook ale târgului sau ale participanților, circa 40.000 de vizitatori și aproape 300.000 de accesări ale paginilor dedicate târgului.
Mai multe informații despre derularea acestei ediții sunt disponibile în comunicatul de presă atașat.
Vă invităm, de asemenea, să urmăriți dezbaterea „Paradigmele sociale si literatura pentru copii şi tineret”, organizată cu prilejul Zilei Internaționale a Cărții pentru Copii și Tineret, astă seară începând cu ora 18.30, transmisă în direct pe website-ul www.gaudeamus.ro și pe pagina de Facebook Radio România Gaudeamus.
Invitații, editori cu experiență în domeniul carte adresată acestui segment de public, provocați de Mirela Nicolae - realizator emisiuni educaţionale Radio România Cultural, vor încerca să răspundă câtorva întrebări precum: Cum se adaptează editurile la noile paradigme sociale și la noile ideologii promovate de social media?, Cum afectează zona de darkweb piața de carte pentru cele mai mici vârste?, Ce citesc cei mici, cum și cine îi ajută să selecteze lecturile potrivite?
(RS)