Sesizări la numărul TelVerde al CNA
Prin intermediul TelVerde, cu numărul 0.800.888.555, CNA oferă un serviciu destinat semnalării cazurilor de încălcare a protecţiei copilului în domeniul audiovizualului.
Articol de Răzvan Stancu, 14 Martie 2013, 21:39
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a lansat un număr de telefon gratuit la care copiii şi adulţii pot suna pentru a semnala programe audiovizuale şi aspecte din aceste programe pe care nu le agreează, se arată într-un comunicat postat pe siteul instituţiei.
Astfel, prin intermediul TelVerde, cu numărul 0.800.888.555, CNA oferă un serviciu destinat semnalării cazurilor de încălcare a protecţiei copilului în domeniul audiovizualului.
Potrivit comunicatului, CNA îşi propune ca fiecare copil să poate ajunge, cu ajutorul părinţilor şi al profesorilor, să facă diferenţa dintre bine şi rău în audiovizual şi să îşi cunoască drepturile şi libertăţile.
La TelVerde pot apela şi persoanele care nu au acces la internet şi care vor să se implice în susţinerea petiţiei online lansate cu scopul de a evalua necesitatea îmbunătăţirii unora dintre prevederile legislaţiei actuale ale audiovizualului.
Consiliul Naţional al Audiovizualului a lansat, pe 23 ianuarie, petiţia online "Interesul public mai presus de gustul publicului", al cărei scop este "de a evalua necesitatea îmbunătăţirii unor prevederi ale legislaţiei audiovizualului pentru o definire mai clară a noţiunii de interes public în programele de televiziune şi de radio".
Până în prezent, petiţia CNA a strâns peste 16.000 de semnături de la lansare, potrivit unei informări postate pe site-ul Consiliului.