Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa
Comunicat Radio România:S-a lansat în luna iunie cea de-a şasea ediţie a campaniei Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa–Brăţară de Vacanţă.
Articol de Radio România, 09 Iulie 2015, 11:34
Radio Vacanţa, Farmaciile Vivat, Acutil şi Crucea Roşie Română - filiala Constanţa au lansat în luna iunie cea de-a şasea ediţie a campaniei Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţară de Vacanţă.
Anul acesta au fost pregătite 32.000 de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se trec elemente de identificare pentru a face uşoară găsirea copilului dacă se rătăceşte pe plajă: numele copilului, un număr de telefon al părinţilor şi numărul de telefon al Radio Vacanţa.
Brăţările sunt distribuite pe plajă şi prin intermediul farmaciilor independente semnalizate Vivat din toată ţara, dar şi de pe litoral şi de la Tulcea.
În staţiunea Mamaia, locaţiile farmaciilor Vivat sunt: Polfides – Farmacia Tomis Mamaia Cazino, Vital Pharm – Pensiunea Victory Mamaia, Farmactiv – Hotel Amiral Mamaia şi Hotel Central Mamaia, Bella Xandra – Hotel Riviera Mamaia, iar în judeţul Tulcea acestea sunt în: Piaţa Nouă, Trident, Pelican, str Potgorilor 36, în incinta Spitalului Judeţean şi în Piaţa Civică, dar şi în Babadag, pe strada Republicii 85, zona Pelican 2 şi în Piaţa Veche.
Totodată, Brăţara de Vacanţă poate fi găsită şi în unităţile hoteliere, la recepţie.
De la începutul campaniei şi până în prezent, au fost distribuite peste 3.000 de brăţări de vacanţă, în staţiunile Mamaia şi Eforie Nord. Următoarea oprire a voluntarilor de la Crucea Roşie şi a echipei Radio Vacanţa va fi în centrul de agrement de la Sulina. Astfel, Brăţara de Vacanţă va fi oferită şi românilor din diaspora care au ales să-şi petreacă vacanţa la Sulina prin programul de tabere ARC, ediţia 2015.
Deplasarea echipei Radio Vacanţa şi a voluntarilor Crucea Roşie la Sulina se va realiza cu navele Navrom Delta.
Programul de tabere ARC se derulează în perioada 29 iunie – 3 august, în cadrul Centrului de agrement de la Sulina şi în cadrul Taberei Luminiţa, de la Eforie Nord. Proiectul este finanţat şi organizat de Departamentului Politici pentru Relaţia cu Românii de Pretutindeni (DPRRP) din cadrul Ministerului Afacerilor Externe al României, în colaborare cu Ministerul Tineretului şi Sportului.
Anul acesta, la programul de tabere ARC participă aproximativ 2.000 de copii şi tineri, etnici români din ţările aflate în jurul graniţelor şi Balcani, respectiv Republica Moldova, inclusiv regiunea transnistreană, Ucraina (regiunile Cernăuţi, Odesa şi Transcarpatia), Ungaria, Serbia (Voivodina şi Valea Timocului), Bulgaria, Albania, Republica Macedonia, precum şi din Italia, Spania, Grecia, Statele Unite ale Americii, Canada sau din Orientul Mijlociu şi Africa.
În cadrul campaniei Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa, prin intermediul proiectului i-tour.ro, au fost realizate şi 25.000 de hărţi cu staţiunile de pe litoral, dar şi cu traseele turistice din Dobrogea, care vor fi distribuite pe plajă şi la recepţiile unităţilor hoteliere.
Campania se desfăşoară în perioada 1 iunie - 1 septembrie şi presupune ieşiri pe plajă în toate staţiunile cu voluntarii de la Crucea Roşie - filiala Constanţa. Voluntarii vor ieşi pe plajă cu multe surprize pentru cei mici şi părinţii acestora, oferind turiştilor pe lângă utila brăţară de vacanţă şi mingi de plajă, colace, baloane şi multe alte surprize.
Brăţara de Vacanţă este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe Litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatoare.
Beneficiarii direcţi ai campaniei sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani. Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă, o iniţiativă Radio Vacanţa, a fost lansată în 2010.
Partenerii proiectului sunt: Vivat - un program destinat pacienţilor, pe care îl găsiţi în farmaciile independente semnalizate Vivat din toată ţara şi Acutil - un supliment alimentar care îmbunătăţeşte activitatea creierului şi a memoriei menţinând starea de bine mentală.
Parteneri în implementare: Asociaţia Litoral-Delta Dunării, Asociaţia Patronală Mamaia, Patronatului Firmelor din Turism Ion Movilă Eforie-Techirghiol, Navrom Delta, RATC, Eurosantis, Farmacia Vital, Polfides, Farmactiv, Parthis, Hipograc Farm.
Parteneri media: Antena 1 Constanţa, Litoral TV, TV Alpha Media, Telegraf Cuget Liber, Observator de Constanţa, Constănţeanul.com, Urban Constanţa, Obiectiv de Tulcea.