Campanie CNA: "Interesul public mai presus de gustul publicului"
Consiliul Naţional al Audiovizualului lansează o petiţie online privind definirea mai clară a noţiunii de interes public în programele de radio şi televiziune.
Articol de Florin Matei, 24 Ianuarie 2013, 11:32
Consiliul Naţional al Audiovizualului a lansat petiţia online "Interesul public mai presus de gustul publicului".
Scopul acestei petiţii este de a evalua necesitatea îmbunătăţirii unor prevederi ale legislaţiei audiovizualului pentru o definire mai clară a noţiunii de interes public în programele de televiziune şi radio.
"Drumul de la domnia bunului plac la cea a bunului simţ trece şi pe la CNA. Sau mai precis ar trebui să treacă.
"Am văzut înmormântări în direct, momente înselătoare în emisiunile de divertisment, în dezbateri politice sau pe teme sportive. De la an la an spaţiul audiovizual românesc devine din ce în ce mai viciat", se arată în textul petiţiei.
"Moartea unei personalităţi publice pare a fi momentul cel mai râvnit al unei televiziuni, iar cazurile recente, cum ar fi cel al lui Adrian Păunescu, al lui Şerban Ionescu sau al lui Sergiu Nicolaescu confirmă acest trist şi nefiresc adevăr.
"Este timpul ca riposta să vină din două direcţii: de la cetăţeni şi de la CNA", se mai arată în textul petiţiei online a Consiliului Naţional al Audiovizualului.
Petiţia poate fi semnată aici.