Centrele Europene pentru Consumatori
Mergeţi în Europa şi aveţi nevoie de sfaturi de călătorie sau de un ghid cu informaţii privind achiziţiile sigure pe piaţa UE?
28 Noiembrie 2013, 16:27
Aveţi probleme cu obţinerea rambursării pentru un zbor anulat sau cu înlocuirea unui produs defect?
Aţi depus o plângere legată de plata unei facturi prea mari dar nu aţi obţinut nici un rezultat?
Atunci când întâmpinaţi astfel de probleme în orice ţară membră a Uniunii Europene vă puteţi adresa Centrelor Europene pentru Consumatori.
Centrele Europene pentru Consumatorii pot oferi sfaturi oamenilor cu privire la drepturile lor şi informaţii practice atunci când se deplasează prin Uniunea Europenă- de la închirierea unei maşini, rezervarea unui pachet de vacanţă sau a unui zbor, la comanda unor produse online.
De asemenea, vă puteţi adresa Centrelor Europene pentru Consumatori pentru a primi sprijin în soluţionarea pe cale amiabilă a unei plângeri împotriva unui comerciant dintr-un alt stat membru.
AUDIO: