Transparenţă în service-urilor auto
Camera Deputaţilor a adoptat un proiect de lege care permite proprietarilor de maşini să asiste la operaţiunile de service.
Articol de Alexandra Olteanu, 21 Februarie 2013, 16:04
Actuala lege vine să ofere clienţilor printr-un cadru legislativ actualizat, reparaţii de calitate, cu piese şi materiale originale sau de calitate echivalentă precum şi o manopera prestată de personal specializat, aşa cum precizează Marius Ghiban, Directorul Asociaţiei Concesionarilor Dacia, Renault şi Nissan din România.
Prin urmare, reprezentanţele auto consideră această modificare ca fiind în beneficiul lor şi al clientului. Pe de altă parte clientul trebuie să conştientizeze că piesele ieftine nu sunt neapărat şi originale, iar siguranţa în trafic este mai presus de orice. Decizia de a alege un service care nu asigură transparenţă, doar pentru că revizia este mai ieftină trebuie bine cântărită.
Tot legea spune ca în cazul în care proprietarul este de părere că intervenţia la maşină nu este conformă cu normele în vigoare sau că preţul acesteia a fost exagerat, acesta poate să depună o contesţie în urma cărei cei de la RAR vor avea obligaţia de a verifica, în termen de şapte zile respectiva contestaţie.
Ascultaţi un reportaj realizat de Alexandra Olteanu: