"Mă dau în vânt după cumpărături"
Ştiaţi că persoana care nu se poate abţine să nu cheltuiască toţi bănuţii cu fiecare vizită la mall, suferă de fapt de un sindrom dăunător portofelului numit "shop-a-holic"?
Articol de Valentin Panduru, 22 Iulie 2009, 12:17
Faceţi cunoştinţa cu Rebeca Bloomwood. Femeia dispusă să-şi petrecă viaţa într-o continuă expediţie prin magazine, având ca unică "pradă" cumpărăturile de orice fel. Jurnalistă novice pentru un ziar financiar, Rebeca se duce zilnic la muncă sperând că într-o zi va scrie despre subiectul ce îi place cel mai tare.. despre modă. Până atunci însa, se antrenează prin magazinele din New York, achiziţionând experienţă cu fiecare nouă rochie sau pereche de pantofi cumparata. Din păcate pentru ea, abordarea modei din acest unghi, îi ofera tot mai puţine satisfacţii şi tot mai multe datorii. Pe scurt, cam aceasta este povestea unui nou personaj de film marca Hollywood, ce vă va explica în doar 100 de minute, efectul dăunător al shopping-ului incontrolabil. După vizionarea pe marele ecran în această primavara, filmul "Confessions of a Shopaholic", sau cum este el tradus în româna "Mă dau în vânt după cumpărături", a fost lansat spre atenta analiză a doamnelor pe dvd.
"Eu cred că şi bărbaţii sunt "shopaholici" şi chiar dacă nu petrec atâta timp precum femeile în căutarea cumpărăturilor, cu siguranţă şi ei se simt bine când îşi cumpără pentru sufleţelul lor câte ceva."
Cristina Sames face parte din echipa ce a adus filmul "Mă dau în vânt după cumpărături" în format dvd în România, iar pentru acest eveniment nu a fost de ajuns o simplă lansare. Printre cărţi, rechizite, gadgeturi de tot felul şi alte obiecte vândute într-o librarie din Bucureşti, au fost invitate câteva tinere..imbracate in tendinţele modei, să participe intr-o mică si inimoasa defilare vestimentara
"Nu este o simplă lansare, acest film nu putea fi lansat pur si simplu. Împreună cu partenerii noştri, ne-am gândit sa organizam şi o prezentare de modă în care sa arătăm puţin din stilul şi bunul gust vestimentar, promovat de personajul principal prin acest film."
Rezistenţa doamnelor va fi şi mai puternic testată odată cu achizitionarea acestui film. Mai exact, odată cu achiziţionarea acestui film dintr-o anumită librarie, primiţi şi o reducere de 10% în 6 magazine importante din Bucureşti.