Dor de Iutta
Cum ia nastere un brand romanesc?
Articol de Ana Maria Olteanu, 28 Martie 2014, 15:38
Cum ia naştere un brand românesc?....
Reţeta este una simplă...la prima vedere......''Spiritul eflorescent'' se amestecă cu un ''Dooor de românesc'' şi se creează Iutta.
Nicoleta Chirica, fondatorul şi designerul colecţiilor româneşti de genţi brodate cu motive tradiţionale nu şi-a imaginat nicio secundă că dintr-o joacă, cu piei colorate:), poate ajunge să îşi petreacă fiecare zi de muncă într-un atelier de manufactură, şi mai mult, să se bucure de ceea ce face.
Nicoleta nu promovează singură dorul de românesc, are ajutoare de nădejde, Olivia Sandu, CSR (adică, se ocupă de responsabilitatea socială corporativă) şi Raisa Beicu, Public Relations Coordinator (coordonator de relaţii publice).
Şi cum o poveste ca aceasta trebuie neapărat cunoscută, pe cele trei Iutta, le-am întalnit la o cană cu ceai.
În rol de povestitoare, Nicoleta Chirică....
Audio: