Probă de drum cu VW Golf 7
Lansat în pragul iernii trecute, mai exact în noiembrie, noul Golf are de dus pe mai departe o istorie de succes ce se întinde pe 43 de ani.
Articol de Bogdan Predescu, 19 Mai 2017, 20:47
Golf 7 primeşte la restilizare motorizări noi, principalul nou-venit fiind propulsorul de 1,5 litri pe benzină ce aduce cu el 150 CP. Tot de 150 CP ne-am bucurat şi noi, numai că, de data aceasta, de la o unitate diesel.
Extrem de silenţios şi cuplat la o cutie automată DSG cu 7 trepte, motorul aproape că face minuni pentru pasionaţii de călătorii lungi. Trenul de rulare cu suspensie adaptivă DCC oferă cel mai bun compromis din clasă, şi spunem asta în pofida jantelor de 18”, care n-au penalizat confortul, ci mai degrabă, au adăugat multă stabilitate la rulare.
Interiorul uşor sobru cu care ne-au obişnuit cei de la Wolfsburg şi fabricat cu atenţie la detalii, are adăugat un nou procent de design modern şi calitate. Cu mici excepţii, însă la partea inferioară a plansei de bord unde aşteptăm un plastic mai plăcut la atingere.
Tehnologie modernă? Multă, am putea spune. Principala atracţie vine din posibilitatea de a da maşinii unele comenzi prin gesturi. Display-ul generos de 12 sau 14,7 cm, după cum optaţi, aduce o grafică incredibil de bună, cu rezoluţie ridicată. Aceeaşi calitate înaltă a afişării o poartă şi ceasurile de bord, digitale de acum, pline de simboluri şi indicaţii color, care dau uitării vechile indicatoare cu ac.
Pe scurt, la noul Golf 7 Facelift, vorbim de noi sisteme de asistenta şi securitate, aplicaţii noi de îndrumare, servicii online de internet, design modificat. Toate aceste tehnologii moderne păstrează avansul lui Golf faţă de rivalii săi Ford Focus, Opel Astra sau Hyundai i30.