Modificari majore anunţate de Facebook
Fiţi pregătiţi pentru modificări majore Facebook. Compania Social Media a anunţat mai multe noi produse şi aplicaţii care vor fi lansate curând pe platformă.
Articol de Radu Dobriţoiu, 26 Martie 2015, 20:42
Fiţi pregătiţi pentru modificări majore Facebook. Compania Social Media a anunţat mai multe noi produse şi aplicaţii care vor fi lansate curând pe platformă.
Toate aceste modificări sunt proiectate pentru îmbunătăţirea comunicării.
Aceste modernizări au fost anunţate de proprietarul şi managerul reţelei de socializare, Mark Zukenberg. Este vorba despre şapte modificări majore Facebook.
Iată ce ne pregăteşte Facebook:
1. Reprezentări video sferice în zona de News Feed şi prepararea Facebook pentru gadgetul Oculus VR (în cazul în care deţineţi un echipament – headset).
Aceste reprezentări video fac posibilă vizionarea imaginilor „de jur împrejur” cu o rotire de 360 de grade (similar cu capturile pe care le putem viziona pe Google Maps Street View). Aceste clipuri video vă ajută să modificaţi perspectiva pe care doriţi să o vizionaţi prin click & drag pe ecran.
Acest upgrade facebook este prezentat la scurt timp după ce Google (proprietarul Youtube) a anuţat recent dezvoltarea unui format similar. Probabil că, în paralel cu progresul şi importanţa clipurilor video în online, lupta dintre cele două companii se va ascuţi în acest domeniu.
2. Urmărirea cumpărăturilor făcute online dar şi comunicarea cu platformele de e-comerce prin intermediul Messenger.
Un modul Messenger independent (standalone) dezvoltat sub forma unei aplicaţii va putea fi integrat în curând în magazinele online. Astfel, când veţi face cumpărături online în viitor, veţi avea opţiunea de a vă conecta cu contul dv. de Facebook astfel încât aceste firme să vă trimită informaţii despre cumpărături direct prin această aplicaţie Messenger.
3. Răspundeţi la mesaje utilizând alte aplicaţii.
Veţi putea astfel să deschideţi aplicaţii de tipul „third party” cum ar fi creatorul de gif-uri animate Giphy cu ajutorul Messenger pentru a trimite mesaje complexe. Până acum era necesar să accesaţi Giphy, apoi să creaţi imaginea în format Gif şi apoi să o copiaţi în mesaj.
4. Clipurile video pe care le postaţi pe Facebook vor putea fi integrate (embedded) oriunde în online.
Până acum, clipurile video încărcate pe Facebook puteau fi doar shar-uite prin promovarea linkului. Este o nouă încercare de a face clipurile mult mai atractive pentru cei care doresc să încarce clipurile video pe Facebook şi nu pe Youtube. Zona clipurilor video va fi probabil un teren permanent de luptă între cei doi giganţi.
5. Dacă veţi posta un comentariu oriunde în online acesta va fi arătat şi pe Facebook.
Este bine să ştiţi că data viitoare când veţi posta un comentariu la un articol pe care îl citiţi acesta va fi prezentat automat sub articolul postat pe Facebook. Această modificare intenţionează să îmbunătăţească procesul de comunicare al companiilor astfel încât acestea să fie mai atente la conţinutul de text distribuit.
6. Pregătiţi-vă să controlaţi mai multe device-uri prin contul propriu de Facebook.
Compana a anunţat noi modalităţi de control pe care le va pune la dispoziţie pentru dezvoltatorii de programe astfel încât, în viitor, va fi posibil să se controleze orice prin contul facebook. De la deschiderea garajului până la pornirea aparatului de făcut cafea sau stropirea florilor. Facebook va deveni astfel calea de intrare în lumea IoT (Internet of Things).
7. Dezvoltatorii vor putea dispune de analize de trafic (Analytics) pentru propriile aplicaţii.
Un panou gratuit care le va permite dezvoltatorilor să observe cum se interacţionează cu aplicaţiile lor şi de unde primesc vizite.