Huffington Post lansează propriul post de televiziune online
Arianna Huffington, fondatoarea grupului care deţine siteul de ştiri Huffington Post a anunţat pe blogul ei lansarea oficială a postului de televiziune HuffPost Live.
Articol de Ionuţ Dragu, 13 August 2012, 12:23
Site-ul american de informaţii Huffington Post îşi lansează luni propriul post de televiziune online, HuffPost Live.
Fondatoarea grupului de presă, Arianna Huffington, a invitat întreaga "comunitate HuffPost" să participe la primele momente ale noului post TV prin expedierea de sugestii şi a unor prime comentarii.
Acest proiect a fost anunţat încă din primăvară pe blogul site-ului, cu ocazia primei aniversări a achiziţionării portalului de internet AOL în februarie 2011.
HuffPost Live va emite 24 de ore din 24, şapte zile din şapte, un flux video online, un conţinut direct inspirat de "universul HuffPost", de "articolele, editorii, jurnaliştii şi bloggerii" acestei comunităţi, ce va constitui "un scenariu în timp real", a declarat Arianna Huffington.
Accesibil de pe "computer, telefoane multifuncţionale, tablete sau televizoare conectate la internet", noul post online va transmite zilnic 12 ore de producţii proprii.
Coordonatorii săi speră să treacă la 16 ore până la sfârşitul anului 2013.
"Obiectivul nostru este acela de a crea cea mai reuşită experienţă de până acum din domeniul producţiilor video sociale", cu reportaje sau alte materiale video de o durată variabilă.
"Nu vrem să ne lăsăm constrânşi de exigenţele televiziunii", afirmă Huffington Post.
Lansarea are loc într-o etapă de expansiune a site-ului Huffington Post care şi-a exportat conceptul în mai multe ţări, mai întâi în Canada şi în Marea Britanie, iar apoi în Franţa şi în Spania.
Site-ul Huffington Post, care combină informaţiile cu divertismentul, opiniile şi blogurile online, postând articole de actualitate despre politică, mediu, cultură şi mai ales media, are 36 de milioane de vizitatori unici pe lună în Statele Unite ale Americii.