Facebook renunţă la afacerile din zona reducerilor de preţuri
La patru luni de la lansare, Facebook a anunţat închiderea serviciului Deals, prin care oferea reduceri de preţuri în cinci oraşe din SUA, în colaborare cu comercianţii locali.
Articol de Bogdan Mihai, 29 August 2011, 10:51
Facebook renunţă la afacerile pe segmentul reducerilor de preţuri după patru luni de teste, decizie care ar putea relaxa presiunile competiţionale pe companii precum Groupon, potrivit Reuters.
"După ce am testat serviciul Deals timp de patru luni, am decis să îl închidem în următoarele săptămâni. Considerăm că există mult potenţial în abordarea socială a atragerii de clienţi în afaceri cu profil local.
"Am învăţat multe din testele noastre şi vom continua să evaluăm cum am putea ajuta cel mai mult afacerile de acest tip", se arată într-un comunicat al Facebook.
Facebook, cea mai mare reţea de socializare, a lansat în aprilie serviciul Facebook Deals, în concurenţă cu site-uri precum Groupon sau LivingSocial.
Compania a pregătit pentru utlizatorii Deals oferte la reduceri de preţuri în cinci oraşe din SUA, în colaborare cu comercianţii locali.
De asemenea, Facebook a promovat şi oferte puse la punct de alte 11 companii de reduceri.
Ieşirea Facebook de pe acest segment este o veste bună pentru Groupon, care a scăpat astfel de un competitor important.
Compania Groupon se pregăteşte de listarea la bursă cu o ofertă publică iniţială de 750 milioane de dolari, care ar trebui să aibă loc în acest an.