Un operator de telefonie mobilă ”a tranferat costurile pe seama clienților”
ANPC cere unui operator de telefonie mobilă din România să înceteze o serie de practici comerciale incorecte la adresa consumatorilor.
Articol de Radiojurnal, 04 Mai 2019, 10:46
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor îi cere unui operator de telefonie mobilă din România să înceteze o serie de practici comerciale incorecte la adresa consumatorilor.
Decizia vine după ce ANPC a amendat compania în cauză cu 70.000 de lei, în urma unui control.
Practicile în cauză au drept obiectiv final majorarea abonamentelor, menţionează Autoritatea, care nu precizează numele operatorului în cauză.
Majorarea anunţată a costurilor abonamentelor ar fi afectat un număr de aproximativ 2,3 milioane de abonaţi.
ANPC menţionează într-un comunicat că operatorul economic respectiv utilizează o practică incorectă, deoarece a ales să transfere anumite costuri - apărute ca urmare a unor modificări legislative - în sarcina consumatorilor, folosind o poziţie de forţă dominantă şi psihologică.
Operatorul economic poate contesta în justiţie măsurile Autorităţii pentru Protecţia Consumatorilor, însă până la soluţionarea definitivă în instanţă, ele sunt executorii.