STS a suplimentat numărul operatorilor pentru Serviciul de Urgență 112
Serviciul de Telecomunicații Speciale, care gestionează numărul de urgență, a suplimentat numărul operatorilor, spune pentru RRA, purtătorul de cuvânt Cătălin Chirca.
Articol de Cătălin Radu, 21 Octombrie 2021, 13:25
Serviciul de Urgență 112 se confruntă în ultima perioadă cu număr foarte ridicat de solicitări ale cetățenilor care semnalează simptome de COVID și cer echipaje medicale să îi testeze.
Au fost zile în care numai la centrul 112 București-Ilfov au venit peste 2.000 de apeluri pe oră, de 10 ori mai multe decât înainte de pandemie.
Serviciul de Telecomunicații Speciale, care gestionează numărul de urgență, a suplimentat numărul operatorilor, spune pentru Radio România purtătorul de cuvânt Cătălin Chirica.
Cătălin Chirca: Înainte preluam cu 8 - 10 operatori pe zona București-Ilfov, iar acum pe parcursul unei zile putem ajunge până la 27 de operatori simultan.
Reporter: Pentru a nu irosi timpul operatorilor și pentru ca ajutorul să meargă spre cei care au într-adevăr nevoie, STS le recomandă oamenilor să sune doar dacă sunt în situații care îî pun în pericol.
Cătălin Chirca: De asemenea, îi rugăm să nu apeleze la 112 de pe mai multe telefoane în același timp pentru același caz, să nu sune la 112 pentru a afla rezultatele testelor COVID, pentru detalii despre concediile medicale sau ce restricții se aplică în localitățile lor de domiciliu.
(RS)